-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
campagne naamswijziging boertie optiek
Boertie Optiek Gorssel gaat vanaf volgend jaar verder onder de vlag van Bril-in-Mode. Om vaste klanten hiervan op de hoogte te brengen, ontwierpen we bij lekker in vorm een dubbele direct mailingkaart met sluitsticker. De buitenzijde maakten we op in voor de klant herkenbare Boertie Optiek huisstijl met een fijne kortingsactie. De binnenzijde introduceert het merk Bril-in-Mode in tekst en beeld. Daarnaast ontwikkelden we een stoepbordposter om ook voorbijgangers in Gorssel op de hoogte te stellen. Alvast welkom bij de groep, Bril-in-Mode Gorssel!
- direct mailing voorzijde
- direct mailing binnenzijde
- direct mailing buitenzijde
- stoepbordposters
Categories: portfolio