-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
tweede b’sics bril voor de helft!
Je verwacht het misschien niet direct, maar je treft bij Bril-in-Mode ook prachtmerken in de B’SICS SELECTIE. En tijdelijk zelfs de tweede bril voor de helft! Ook mogelijk als zonnevariant.
Bij lekker in vorm mochten we er een mooie campagne voor maken, bestaande uit huis-aan-huis flyers en diverse items in en rondom de winkel en online. Daarnaast zie je hieronder de bijbehorende reclamespot die we gemonteerd hebben voor narrowcasting op Optiek TV en als pre-roll op TV8.
- huis-aan-huis flyer
- stoepbordposter
- online media
- instore pos materiaal
- instore pos materiaal
De campagne werd verder ondersteund door een radiospot op de regionale zender, die je hieronder kunt beluisteren:
Categories: portfolio