-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
uw dag vraagt om meer één bril
Tijdens het sporten en klussen draag je waarschijnlijk andere kleding dan op je werk. Natuurlijk met een goede reden, want je outfit moet goed aansluiten op de activiteit waar je mee bezig bent. Misschien is het een verrassing, maar dit geldt ook voor je brillenglazen! Daarom tijdelijk bij Bril-in-Mode 50% korting op je 2e paar glazen in multimedia-, outdoor- of zonnebrilvariant.
De reclamecampagne met de titel “Uw dag vraagt om meer dan één bril” loopt in lijn met de landelijke Essilor campagne en wordt onder de aandacht gebracht via onder andere een direct mailing naar vaste klanten en huis-aan-huis flyers met een opvallende kruisslag vouw. Deze mailingen worden ondersteund door diverse point-of-sale items in de winkel en op het web. Hierboven valt ook de bijbehorende reclamespot voor de regionale radio te beluisteren.
- DM kruisslag (buitenzijde)
- DM kruisslag (binnenzijde)
- HaH kruisslag (buitenzijde)
- HaH kruisslag (binnenzijde)
- online materiaal
- instore pos materiaal
- stoepbordposter
Ook is er een geanimeerde afbeelding ontwikkeld voor narrowcasting via OptiekTV:
Categories: portfolio