-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
op=opkijkweken
Wow, de Op=Opkijkweken staan bij Bril-in-Mode voor de deur, met fantastische (merk)monturen voor half geld! Ook dit jaar mochten de merksetters van lekker in vorm weer een mooie campagne hievoor ontwikkelen.
Omdat de campagne jaarlijks zal terugkeren, is er eerst een officieel logo ‘Op=Opkijkweken’ ontwikkeld, die voor extra herkenbaarheid zal gaan zorgen. Verder omvat de campagne dit jaar onder andere een direct mailing (presale) naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, advertenties en diverse items in en rondom de winkel en online. Hierboven valt ook de bijbehorende reclamespot voor de regionale radio te beluisteren.
- logo op=opkijkweken
- direct mailing (presale)
- huis-aan-huis flyer
- advertentie
- online media
- poster
- poster
- stoepbordposter
- instore pos materiaal
Ook is er nog een video ontwikkeld voor narrowcasting via OptiekTV en als pre-roll op TV8:
Categories: portfolio