-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
campagne wildkiek’n & smikkel’n
- 27.02.2023
- Jeanine Yntema
- 0
Met Bril-in-Mode beleef je de Achterhoek optimaal met al je zintuigen. Want momenteel profiteer je van een avontuurlijke actie: koop een complete bril op sterkte en maak automatisch kans op een vierpersoons Achterhoeks Wild Kiek’n en Smikkel’n arrangement t.w.v. €500,-!
Bij lekker in vorm mochten we er een avontuurlijke campagne voor ontwikkelen: allereerst via een artikel en advertentie in de RETINA en vervolgens voor de kracht van herhaling via huis-aan-huis flyers. Ook in de winkel en online zorgden we voor diverse actiemedia.
Categories: portfolio