-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
campagne zie scherper, bereik meer
- 28.09.2020
- Jeanine Yntema
- 0
Het maximale uit iedere dag halen doe je volgens Bril-in-Mode met goede brillenglazen, of het nu om je carrière, sportprestaties of het dagelijks leven gaat. En dat regel je tijdelijk extra voordelig bij Bril-in-Mode: je 2e paar Varilux glazen helemaal gratis!
Bij lekker in vorm ontwierpen we deze actiematige Varilux campagne, bestaande uit een direct mailingkaart, huis-aan-huis flyer en diverse items in en rondom de winkel en online.
Categories: portfolio