-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
consumentenlabel
Omdat de naam “Hogenkamp Klompen & Souvenirs” bij de internationale consument niet echt tot de verbeelding spreekt en lastig uit te spreken is, stelden we bij lekker in vorm voor een afzonderlijke handelsnaam te ontwikkelen voor het vermarkten van oerhollandse merchandise als één consumentenlijn.
Het resultaat: “Proud 2B Dutch”. Het logo met stijvolle tulp is in één drukkleur vormgegeven in de vorm van een kledinglabel en is daardoor makkelijk en speels toepasbaar op tal van etiketten en verpakkingen, ook in kleinformaat.
- consumentenlogo
- logo op sokken
Categories: portfolio