-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
10 jaar Bril-in-Mode Borculo
Het is alweer 10 jaar geleden dat Bril-in-Mode Borculo het levenslicht zag. Hoog tijd voor een feestje: koop je er momenteel een complete bril naar keuze van het gewilde Britse merk William Morris, dan betaal je voor het montuur t.w.v. €229,- slechts €1,-!
Voor dit feestelijke jubileum mochten we bij lekker in vorm een mooie campagne maken, bestaande uit huis-aan-huis flyers, posters en een advertentie in de krant.
- huis-aan-huis flyer
- advertentie
- stoepbordposter
- poster
Categories: portfolio