Menu

alles halve prijs!

Daily Women’s Wear heeft de zomer in de bol! Zwart, wit of grijs… alles mag de winkel uit voor de helft van de prijs.

Bij lekker in vorm mochten we er een mooie actiecampagne voor ontwikkelen. Natuurlijk werden vaste klanten als eerste op de hoogte gebracht via een nieuwsbrief.

Daarnaast verscheen er een advertentie op social media en in Doetinchems Vizier / Vizier op Bronckhorst. De Persgroep plaatste deze vervolgens door als Xtra Social* advertentie op gelderlander.nl, uitsluitend zichtbaar voor vrouwen in de doelgroep.

* Xtra Social
De Persgroep lanceert als eerste mediapartij in Nederland een nieuwe dienst voor adverteerders: Xtra Social. Met deze oplossing kunnen merken hun social posts laten doorplaatsen als advertenties binnen de digitale nieuwsmerken van de uitgever. O.a. op Gelderlander.nl.

Hiermee kan een merk zijn social media activiteiten uitbreiden met additioneel en gegarandeerd bereik. Ook voegt de betrouwbare context van het nieuws meer autoriteit toe aan de social post.

Categories:   portfolio