-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
"Laat u zien, laat u horen."
lekker in vorm bedacht voor Bril-in-Mode een nieuwe pay-off. De oude pay-off “Zichtbaar in stijl.” was niet langer toereikend, omdat ook Audio een steeds groter aandachtsgebied van Bril-in-Mode is geworden.
De nieuwe pay-off “Laat u zien, laat u horen.” heeft een dubbele lading: enerzijds zorgt Bril-in-Mode ervoor dat haar cliënten weer zo goed mogelijk kunnen zien en horen, anderzijds kunnen cliënten via de designermonturen van Bril-in-Mode hun persoonlijke stijl tot uiting brengen. De nieuwe pay-off zal veelal direct onder het logo geplaatst worden.
Categories: portfolio