-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
naamstelling + logo achterhoekse merchandise
- 12.03.2021
- Jeanine Yntema
- 0
Hogenkamp Klompen & Souvenirs legde bij lekker in vorm het verzoek neer om een afzonderlijke naam en logo te ontwikkelen, speciaal voor al hun Achterhoekse merchandise die meer bedoeld is voor de binnenlandse ’toerist’. De keus viel uiteindelijk op de Achterhoekse naam Barstenmooispul! oftewel Ontzettend mooie spullen zonder dialect!
Categories: portfolio