-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
logo graanwinst
In haar winkel verkoopt Bianca zo puur mogelijk desembrood. Aan lekker in vorm de opdracht hiervoor een naamstelling en logo voor deze broodlijn te ontwikkelen. Uiteindelijk is de keus gevallen op de naam ‘Graanwinst’: lekker eerlijk Hollands, met een duidelijke link naar aanwinst (wat de meerwaarde van het brood vertegenwoordigt). Bovendien klinkt het rijk en smaakvol.
Qua logo koos lekker in vorm ervoor duidelijk te linken aan de stijl van Dijkman Delicatessen zelf. Door de kleurstelling en graan-silhouetten is er echter ook meteen een duidelijke broodbeleving.
Categories: portfolio