logorestyling
Als hoofdsponsor van TrekkerTrek Nieuw Wehl 2023 klopte hovenier Jeffrey Evers bij lekker in vorm aan voor diverse reclameproducten. Na het filteren van zijn onderscheidende merkverhaal kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat daarvoor eerst het restylen van zijn zelfgemaakte logo prioriteit moest krijgen.
We kozen voor een duidelijk leesbaar, solide lettertype dat tegelijkertijd een eigenheid en vriendelijkheid bevat. Voor de ondertitel kozen we een schetsmatige schrijfletter voor behoud van de persoonlijke touch. De mooie term buitenleven hebben we tot slot naar de pay-off verplaatst ten gunste van de diensten tuinadvies + aanleg, zodat het logo direct duidelijk maakt welke takken van tuinsport Jeffrey het liefst uitvoert.
Voor extra opvalwaarde tussen andere hoveniers hebben we daarna aanvullende huisstijlkleuren in kaart gebracht, waaronder een warme kleur paars die het persoonlijke karakter van Evers verder onderstreept. Tot slot hebben we kritisch naar de uitlijning van de diverse elementen gekeken zodat het logo praktisch toepasbaar is.
Zo kan Jeffrey wat ons betreft professioneel de boer op!
Categories: portfolio