-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
logo
Sommige straatjes blijven je bij. Omdat je er struikelt over de leuke zaakjes, onverwachte vondsten doet en de ondernemers je persoonlijk begroeten. De Boliestraat in Doetinchem is zo’n straatje vol karakter. Gevuld met kwalitatieve winkels, gerund door zelfstandige ondernemers met liefde voor hun vak.
Bij Lekker in Vorm mochten we helpen dit karakter te vangen in een merk. Met een nieuw logo, een herkenbare huisstijl en de pay-off “Dat unieke straatje!”. Want dát is precies wat de Boliestraat is: een plek waar je op je gemak winkelt en waar iedere winkel z’n eigen verhaal vertelt.
Het logo is elegant en krachtig tegelijk. De paarse tint straalt rust en stijl uit. De subtiele bladaccenten verwijzen naar groei, levendigheid en een knipoog naar de plantenbakken in de straat én de ondernemers die hier samen opbloeien.
Waarom een straatmerk zo goed werkt
Je als winkelstraat op winkelcentrum samen op de kaart zetten biedt veel voordeel. Want herkenning werkt. Door de krachten te bundelen ontstaat er kruisbestuiving – letterlijk én figuurlijk. Je versterkt elkaars zichtbaarheid, trekt samen meer publiek en bouwt aan iets wat blijft hangen: merkbeleving!
Categories: portfolio