logorestyling
Jansen Blokhuizen is al sinds 1982 een begrip in het bouwen met massieve houtstapelbouw. Begonnen als bouwer van voornamelijk tuinhuizen is het familiebedrijf inmiddels uitgegroeid tot een bouwbedrijf voor voornamelijk volwaardige, duurzame woningen. Hoog tijd voor een logorestyling die dat merkverhaal duidelijker uitdraagt!
Bij lekker in vorm maakten we het bestaande logo allereerst een stuk compacter en met minder kleine lijnen, zodat het beter toepasbaar is. Ook kozen we voor een vriendelijker en moderner lettertype. Het natuurlijke aspect van houtstapelbouw komt als accent terug in het takje met blaadje aan de letter J.
Voor de herkenning blijven de kleuren globaal hetzelfde. Wel zal in de huisstijl de actiekleur geel wat meer naar de achtergrond verdwijnen om plaats te maken voor de meer natuurlijke kleur donkerbruin.
Ook het bestaande icoon blijft een huis voor de herkenning, maar deze transformeerden we naar een volwaardige logwoning met ruimte eromheen.
Categories: portfolio