-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
mega merkendeals
Ook dit jaar heeft bril-in-mode weer keihard onderhandeld: tijdens de Mega Merkendeals zijn er daarom vier topmerken te koop voor bodemprijzen. De campagne wordt uitgebreid onder de aandacht gebracht middels een huis-aan-huis folder gevouwen in kruisslag, advertentie en diverse items in en rondom de winkel en online.
- huis-aan-huis folder buitenzijde
- huis-aan-huis folder binnenzijde
- stoepbordposter
- instore pos materiaal
- online materiaal
- advertentie
Ook is nog een geanimeerde afbeelding ontwikkeld voor narrowcasting via OptiekTV:
Categories: portfolio