-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
op=opkijkweken
Ook in 2020 start Bril-in-Mode het jaar weer goed, met de populaire Op=Opkijkweken: opmerkelijke montuurkortingen die oplopen tot wel 70%! De kleur sticker bepaalt de korting.
Bij lekker in vorm mochten we er weer een mooie campagne voor ontwikkelen, met o.a. een direct mailing naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, advertenties en diverse items in en rondom de winkel en online. Hierboven zie je ook de bijbehorende reclamespot die wij bij lekker in vorm mochten monteren voor narrowcasting op Optiek TV en als pre-roll op TV8.
- direct mailing (presale)
- huis-aan-huis flyer
- advertentie
- online media
- stoepbordposter
- poster
- poster
- poster
- poster
- instore pos materiaal
De campagne werd verder ondersteund door een radiospot op de regionale zender, die je hieronder kunt beluisteren:
Categories: portfolio