-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
welkomstpakket nieuwe medewerkers
Om nieuwe medewerkers warm welkom te heten en tegelijkertijd op de hoogte te brengen van de belangrijkste kernwaarden van de Heilbron Groep, is dit feestelijke ‘startpakketje’ ontwikkeld. Elk kaartje legt de link tussen een kernwaarde en het cadeautje. Bij lekker in vorm mochten we creatief meedenken over de vertaalslag en de diverse producten opmaken, waaronder een tas die volledig uit PET-flessen is vervaardigd en een gepersonaliseerde reep Tony’s Chocolonely.
- betrokken + welkomsttas
- betrouwbaar + rituals douchegel
- deskundig + spel Iknow
- ondernemend + uitnodging fit & fun
- persoonlijk + tony’s chocolonely
Categories: portfolio