Page 4 - RETINA 06-01
P. 4
het belang van
ONLINE SHOPPEN IS NIET MEER WEG TE DENKEN. TOCH ZIJN WE BIJ BRIL-IN-MODE OOK ALTIJD STERK BLIJVEN GELOVEN IN STENEN WINKELS. WIJ ZIEN ONLINE EN OFFLINE NAMELIJK NIET ALS CONCURRENTEN, MAAR ALS PRACHTIGE AANVULLINGEN OP ELKAAR. SAMEN HOUDEN ZE UW KOOPGEMAK EN KOOPKWALITEIT HOOG. WE BLIJVEN DAAROM GRAAG INVESTEREN IN MODERNE WINKELS ANNO NU.
04
Voor veel zelfstandige onder- nemers was de opkomst van internetshops een serieuze bedreiging. Deels terecht; het gemak waarmee u als consu- ment prijzen en producten kunt vergelijken via internet is enorm. Geen parkeerkosten, geen ge- doe, gewoon vanaf uw luie stoel onder het genot van een kopje kof e.
Maar er is een tegen-
reactie merkbaar, met
name bij specialiteiten. Goedkoop blijkt op internet helaas regelmatig duurkoop en steeds meer consumenten geven aan op zoek te zijn naar persoonlijk advies. Naar een vakman aan wie ze hun speci eke vraag kunnen stellen. Naar iemand waarbij ze terecht kunnen voor service en reparatie. En naar producten die ze zelf met de hand kunnen voelen.
VERBINDING
Zag men voorheen het internet en de stenen winkel vooral als concur- renten, tegenwoordig zien we meer en meer dat ze gebruik gaan ma- ken van elkaars pluspunten. Denk bijvoorbeeld aan uw supermarkt: uw vaste boodschappen zult u straks bestellen via internet en geleverd krij- gen via een drone. Maar voor specialiteiten en persoonlijk advies zult u
nog steeds naar de stenen winkel gaan.Daarhaaltudandedage- lijkse versproducten en de ver- geten boodschappen. Zonder af te rekenen, want bij het naar buiten gaan worden uw aankopen automatisch gescand en verrekend.
Nabije toekomstmuziek!
DIGITALEPASKAMER
Ook bij Bril-in-Mode zijn we blijvend op zoek naar de verbinding tus- sen online en of ine, om
uw winkelgemak zo groot mogelijk te houden zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.
Een goed voorbeeld daarvan is de digitale paska- mer op onze website. We merkten dat deze weinig werd gebruikt. Wat blijkt bij navraag: u vindt het als klant prettiger om een bril te voelen en te zien. Daarom hebben in onze vestiging in Winterswijk de digitale paskamer gewoon naar de winkel gehaald! Stel, u heeft er een bril gevonden, maar twijfelt nog aan een kleur die op dat moment niet op voorraad is. Dan maken wij een foto van uw gezicht en laten
THEMA: ON/OFFLINE