Page 11 - RETINA 05-01
P. 11
11
Kunt u het zich nog herinneren: onze vaders en moeders die hun pak- ken en stropdassen afdeden vanaf het moment dat ze thuiskwamen uit hun werk? Dit jeugdbeeld vormde de inspiratie voor de stichters van het mooie merk Penn&Ink: dagelijks moeten leven in oncomfortabele out ts kan niet de bedoeling zijn in dit leven. Het gedachtengoed resulteert in prachtige, maar vooral heerlijk draagbare kleding. Stretch, draaggemak en exibiliteit staan hoog in het vaandel bij iedere Penn&Ink collectie.
Dankzij het motto "what we like, we make" stoppen de gepassioneerde designers van Penn&Ink niet bij het ontwerpen van kleding. Het doel is het creëren van een eigen, authentieke en inspirerende wereld. On- derdeel daarvan vormt een high quality monturencollectie om prachtig aan te sluiten op de ontworpen kleding. De collectie bevat tot nu toe 16 modellen, elk verkrijgbaar in 4 kleuren. We hebben ze allemaal in huis!
Hoewel de designers zich internationaal oriënteren, blijft hun hart steeds dicht bij huis: familie vormt de basis voor elke beslissing: onvoorwaar- delijke, onderlinge liefde, veel samenzijn en authentiek blijven heeft het merk gebracht waar het nu is. Werken vanuit het hart is wat Penn&Ink drijft. En dat voelt u simpelweg terug in de monturen. Televisiepresenta- trice Geraldine Kemper heeft het al aan den lijve ondervonden en liet zich inzetten voor een prachtige Penn&Ink campagne. Komt u het zelf ook eens testen in één van onze winkels?
Geraldine Kemper
> NEW ARRIVAL:
PENN&INK
spec!al