Page 7 - RETINA 05-01
P. 7

In 1996 stichtte Robert Morris een onafhankelijke onderneming met zeer Britse merkwaarden: William Morris London. Het doel? Design- brillen voor ieder publiek beschikbaar stellen, met prachtige, origine- le ontwerpen die voortdurend evolueren. De liefde en trots waarmee de brillen tot stand komen, vindt u terug bij ieder teamlid van William Morris London: hard werken, toewijding en persoonlijke aandacht voor de klant op dagelijkse basis.
Via een bescheiden start is William Morris inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd succesvol merk. Met personeel, vertegenwoordigers en distributeurs over de hele wereld. Niet alleen de markt is gegroeid, maar ook de collecties, de ontwerpen, de verkooppunten en alle an- dere zaken die nodig zijn voor het uitdragen van een geliefd merk.
Het is belangrijk om te weten dat de  loso e en merkwaarden van William Morris Londen nog net zo sterk zijn als in het begin. In een verzakelijkte wereld zijn het namelijk juist de sterke familiewaarden
die het merk zo onderscheidend maakt en die de klant sterk waardeert.
Een familie waarvan de oprichter en managing director nog steeds regel- matig aan het roer staat. Een familie die luistert, kennis deelt, zich aanpast aan nieuwe behoeftes en standaarden zet. En alles wat ze doet, doet ze met een liefde en passie die gewoonweg on- geƫvenaard zijn. We zijn dan ook blij dat we bij Bril-in-Mode vanaf nu een klein on- derdeel mogen uitmaken van deze familie.
Kom de nieuwe monturen eens passen!
07
> NEW ARRIVAL:
WILLIAM MORRIS
spec!al


































































































   5   6   7   8   9