Page 5 - RETINA 04-01
P. 5
Hoe haute street werkt? Bij een haute street mode- merk zijn de collecties relatief klein, maar komen er bijna wekelijks nieuwe items binnen. Zo kan men snel inspelen op de laatste modetrends en tegelijkertijd voorkomen dat te veel klanten in dezelfde out t lopen. De winkels - ingericht met hoogwaardige materialen als glas, marmer, staal en hout - ogen altijd schoon en opgeruimd. Alsof er dagelijks een stylist doorheen loopt om de boel strak te trekken.
Ten slotte onderscheiden de succesvolle merken in het midden zich van de goedkope ketens door het aan- stellen van creatieve ontwerpers met een eigen visie, een onderscheidende touch. Ze waaien niet met alle winden mee maar hebben een sterk eigen handschrift.
Kortom: wie klaar is met de goedkope mode van ketens, maar niet de hoofdprijs wil betalen voor luxemerken, heeft volop keus. Niet alleen in de Negen Straatjes in Amsterdam, ook gewoon in de Achtherhoek bij Bril-in-Mode.
BETAALBARE LUXE
Bril-in-mode kent een uiteenlopende collectie bril- len. We bieden een ruime keuze, maar tegelijker- tijd exclusiviteit door snel te wisselen. Iedere winkel heeft een eigen karakter qua merkenpakket; wat in de ene winkel ligt, ligt niet per se in de andere win- kel (maar kan natuurlijk wel uitgewisseld worden).
We willen vernieuwend en trendsettend zijn en kij- ken daarom voortdurend naar innovaties en trends. Daarvoor reizen we momeneel zelfs 4 internatio- nale beurzen af! Wat dacht u van nachtlenzen, monturen van buffelhoorn en steen of speciale brillenglazen voor computergebruikers, met coa- tingen tegen straling?
Naast een mooi product staan bij Bril-in-Mode ook mooie winkels tot uw beschikking, met de aller- nieuwste aparatuur en ervaren, gedimplomeerde specialisten. Een bezoek aan Bril-in-Mode moet niet alleen nuttig, maar ook vooral plezierig zijn. Na- tuurlijk krijgt u een kopje kof e, maar als het warm is lust ik wel een biertje... u toch ook?
Het is onze missie ‘de verwachting van u als klan- ten elke dag te overtreffen’. Dat is mijns inziens het nieuwe midden! Ik wens u er veel winkelplezier.
Barak van Wageningen
05